Summer Sale - free shipping on all orders!
Personal menu
Ara

უნდა გამოიყენოთ ADBLUE?

უნდა გამოიყენოთ ADBLUE?

აზოტის ოქსიდი (NOx) არის ტოქსიკური გაზი, რომელიც ზიანს აყენებს გარემოს, აბინძურებს ჰაერს და უშუალო გავლენას ახდენს ადამიანის ჯანმრთელობაზე. თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ ის ბევრ ადგილას, სადაც მოძრაობაა, რადგან ეს არის გაზი, რომელიც გამოიყოფა ავტომობილების გამონაბოლქვიდან. Adblue არის თხევადი, რომელიც ამცირებს ამ მავნე ჰაერს. საკონტროლო განყოფილება. ევრო 4 სტანდარტები კითხვის ნიშნის ქვეშ დგას. მიუხედავად იმისა, რომ AdBlue დანამატის ოდენობა მოხმარებული საწვავის დაახლოებით 3-4% -ს შეადგენს, ევრო 5-ის ემისია 5-დან 7% -მდეა. რიგ შემთხვევებში, AdBlue ამცირებს დიზელის მოხმარებას 7%-მდე, ნაწილობრივ ანაზღაურებს EURO 4 და Euro 5 მანქანების დაყენების მაღალ ხარჯებს. ტესტებში, ნაკლები საწვავის მოხმარება იზომება მსგავს მანქანებთან შედარებით EURO3 ძრავით. ევროპულ გზებზე ევროპაში ევრო 4 სტანდარტი 2006 წელს იქნა მიღებული, ევრო 5 სტანდარტი 2009 წელს და ევრო 6 სტანდარტები 2014 წელს.

მისი მოქმედება ემყარება უბრალო ლოგიკას. SCR– ში (Selective Catalytic Reduction) შერჩეული კატალიზური შემცირება, წყალზე დაფუძნებული ხსნარი, რომელიც შედგება 67,5% თხევადი წყლისა და 32,5% შარდოვანისაგან იფრქვევა ლითონის კატალიზატორი, კერძოდ, adblue და NOx (აზოტის ოქსიდი ) გარდაიქმნება ეკოლოგიურად უვნებელ აზოტად და წყლის ორთქლად. Adblue, VDA– ს მიერ დამტკიცებული პროდუქტი, კერძოდ Verband der Automobilindustrie, ჩვენს ქვეყანაში დიდ ყურადღებას არ იპყრობს. ცოტა ხნის წინ შეიქმნა მოწყობილობა სახელწოდებით Adblue დეკოდირების ემულატორი Adblue– ის მანქანებისთვის. როგორც დამატებითი ღირებულება და ძალისხმევა, ვინაიდან Adblue– ის გამოყენებით მანქანებს გარკვეული პერიოდის განმავლობაში სჭირდებათ მოვლა. მოწყობილობები სახელწოდებით Adblue ემულატორები მომენტალურად ბათილად ცვლის სისტემას მათი გამოყენებისას. AdBlue ასევე ბათილად ცვლის სისტემას ელექტრონულად. თუმცა, AdBlue ეს პრობლემები არ არის ის, რაც ჩანს. გარდაუვალია, რომ ავტომობილის ძრავა დროთა განმავლობაში დაზიანდეს, რადგან მას აქვს მაღალი წნევის ეფექტი. როგორც ხედავთ, AdBlue გადაწყვეტა იწვევს ძრავას გაუარესდება უშუალოდ და ამით იწვევს უფრო დიდ ხარჯებს. მიუხედავად იმისა, რომ ტემპერატურა, რომლის დროსაც AdBlue უნდა იყოს დაცული უნდა იყოს -11 და 30 გრადუსამდე, ძალიან ცივ ამინდში, სანამ გაყინული AdBlue არ დნება ან ზიანი არ მოაქვს სისტემას გაყინულ მდგომარეობაში. თუ adblue ბანანი ამოწურულია, გამაფრთხილებელი ნათურა ანათებს და გვეუბნება განახლება. გამდნარი ადბლუა შეიძლება კვლავ გამოიყენოთ.

ამ პროდუქტს, რომელსაც ჩვენ ვთვლით, რომ ბევრი პრობლემა აქვს და გვეშინია, რომ მისი არასწორი გამოყენების შედეგად წარმოქმნილი პრობლემები გამოიწვევს უზარმაზარ ხარჯებს, შეიძლება გამოიწვიოს უფრო დიდი ხარჯები, როდესაც გვსურს მისი გაანალიზება. ამ სითხის ფართოდ გამოყენება ჩვენს ქვეყანაში, რომელიც მიზნად ისახავს ადამიანის ჯანმრთელობის დაცვას იმ ზიანის მინიმუმამდე, რაც მას შეუძლია მიაყენოს გარემოს, შეიძლება იყოს ძალიან მომგებიანი როგორც გარემოსთვის, ასევე ადამიანის ჯანმრთელობისთვის.

Yorumunuzu bırakın