ТРЯБВА ЛИ ДА СЕ ИЗПОЛЗВА ADBLUE?
Азотният оксид (NOx) е токсичен газ, който вреди на околната среда, замърсява въздуха и има директен ефект върху човешкото здраве.Можете да го видите на места с голям трафик, защото е газ, отделян от отработените газове на моторни превозни средства. Adblue е течност, която свежда до минимум този вреден въздух. Токсичен и запалим. Този продукт е известен също като AUS 32, което е съкращението от Воден разтвор на карбамид. Количеството добавка AdBlue, която има отделен резервоар, се прилага напълно автоматично според са под въпрос стандартите Евро 4. Докато количеството добавка AdBlue е приблизително 3-4% от консумираното гориво, емисиите за Евро 5 са между 5 и 7%. В някои случаи AdBlue намалява разхода на дизел с до 7%, компенсирайки частично високите разходи за монтаж на превозни средства EURO 4 и Euro 5. При тестовете е измерен по -малък разход на гориво в сравнение с подобни превозни средства с двигатели EURO3. по европейските пътища В Европа стандартите Euro 4 бяха приети през 2006 г., стандартите Euro 5 през 2009 г. и стандартите Euro-6 през 2014 г.
Неговата работа се основава на проста логика.В избраната каталитична редукция SCR (Selective Catalytic Reduction), разтвор на водна основа, състоящ се от 67,5% втечнена вода и 32,5% карбамид, се напръсква върху металния катализатор, а именно adblue и NOx (азотен оксид ) се превръща в безвреден за околната среда азот и водни пари. Adblue, продукт, одобрен от VDA, а именно Verband der Automobilindustrie, не привлича особено внимание у нас. Наскоро беше разработено устройство, наречено Adblue декодиращ емулатор за превозни средства с Adblue. Като се има предвид това като допълнителни разходи и усилия, тъй като превозни средства, използващи Adblue, се нуждаят от поддръжка в определени периоди.Устройствата, наречени емулатори на Adblue, незабавно обезсилват системата, когато се използват. AdBlue също обезсилва системата по електронен път. Тези проблеми обаче не са такива, каквито изглеждат. Неизбежно е двигателят на автомобила да се повреди с течение на времето, тъй като има ефект на високо налягане. Както можете да видите, решението на AdBlue кара двигателя да се влошават директно и по този начин причиняват по -големи разходи. Въпреки че температурите, при които трябва да се поддържа AdBlue, трябва да са между -11 и 30 градуса, при много студено време, преди замръзналият AdBlue да се стопи или Няма вреда за системата в замръзнало състояние. Ако adblue банан е изчерпан, предупредителната лампа светва и ни казва да го подновим. Разтопеният adblue може да се използва отново.
Този продукт, който според нас има много проблеми и се страхуваме, че проблемите, произтичащи от злоупотребата с него, ще доведат до огромни разходи, може да причини по -големи разходи, когато искаме да го анализираме.. Широкото използване на тази течност у нас, която има за цел да защити човешкото здраве, като сведе до минимум щетите, които може да причини на околната среда, може да бъде много полезно както за околната среда, така и за здравето на хората.