ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ADBLUE;
Το οξείδιο του αζώτου (NOx) είναι ένα τοξικό αέριο που βλάπτει το περιβάλλον, μολύνει τον αέρα και έχει άμεση επίδραση στην ανθρώπινη υγεία. Μπορείτε να το δείτε σε μέρη με πολλή κίνηση γιατί είναι αέριο που απελευθερώνεται από την εξάτμιση των μηχανοκίνητων οχημάτων. Το Adblue είναι ένα υγρό που ελαχιστοποιεί αυτόν τον επιβλαβές αέρα. Τοξικό και εύφλεκτο. Αυτό το προϊόν είναι επίσης γνωστό ως AUS 32, που είναι η συντομογραφία του υδατικού διαλύματος ουρίας. Η ποσότητα του πρόσθετου AdBlue, το οποίο έχει ξεχωριστή δεξαμενή, εφαρμόζεται πλήρως αυτόματα σύμφωνα με τα πρότυπα Euro 4 είναι υπό αμφισβήτηση. Ενώ η ποσότητα του πρόσθετου AdBlue είναι περίπου το 3-4% του καυσίμου που καταναλώνεται, οι εκπομπές για το Euro 5 κυμαίνονται μεταξύ 5 και 7%. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το AdBlue μειώνει την κατανάλωση ντίζελ έως και 7%, αντισταθμίζοντας εν μέρει το υψηλό κόστος εγκατάστασης των οχημάτων EURO 4 και Euro 5. Στις δοκιμές, μετρήθηκε λιγότερη κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με παρόμοια οχήματα με κινητήρες EURO3. Οχήματα ντίζελ βαρέως τύπου στους ευρωπαϊκούς δρόμους Στην Ευρώπη, τα πρότυπα Euro 4 υιοθετήθηκαν το 2006, πρότυπα Euro 5 το 2009 και πρότυπα Euro-6 το 2014.
Η λειτουργία του βασίζεται σε μια απλή λογική. Στο SCR (Selective Catalytic Reduction) επιλεγμένη καταλυτική αναγωγή, ένα διάλυμα με βάση το νερό που αποτελείται από 67,5% υγροποιημένο νερό και 32,5% ουρία ψεκάζεται στον μεταλλικό καταλύτη, συγκεκριμένα adblue και NOx (οξείδιο του αζώτου ) μετατρέπεται σε αβλαβές για το περιβάλλον άζωτο και υδρατμούς. Το Adblue, ένα προϊόν εγκεκριμένο από την VDA, και συγκεκριμένα Verband der Automobilindustrie, δεν προσελκύει μεγάλη προσοχή στη χώρα μας. Μια συσκευή που ονομάζεται εξομοιωτής αποκωδικοποίησης Adblue έχει αναπτυχθεί πρόσφατα για οχήματα με Adblue. ως επιπλέον κόστος και προσπάθεια, καθώς τα οχήματα που χρησιμοποιούν Adblue χρειάζονται συντήρηση σε ορισμένες περιόδους. Οι συσκευές που ονομάζονται εξομοιωτές Adblue ακυρώνουν αμέσως το σύστημα όταν χρησιμοποιούνται. Το AdBlue ακυρώνει επίσης το σύστημα ηλεκτρονικά. Ωστόσο, το AdBlue αυτά τα προβλήματα δεν είναι αυτά που φαίνονται. Είναι αναπόφευκτο ότι ο κινητήρας του οχήματος θα υποστεί βλάβη με την πάροδο του χρόνου επειδή έχει αποτέλεσμα υψηλής πίεσης. Όπως μπορείτε να δείτε, η λύση AdBlue προκαλεί τον κινητήρα αν και οι θερμοκρασίες στις οποίες πρέπει να διατηρείται το AdBlue πρέπει να είναι μεταξύ -11 και 30 μοίρες, σε πολύ κρύο καιρό, πριν λιώσει το κατεψυγμένο AdBlue ή Δεν υπάρχει βλάβη στο σύστημα σε παγωμένη κατάσταση. Εάν Η μπανάνα adblue έχει εξαντληθεί, η προειδοποιητική λυχνία ανάβει και μας λέει να την ανανεώσουμε. Το λιωμένο adblue μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.
Αυτό το προϊόν, το οποίο πιστεύουμε ότι έχει πολλά προβλήματα και φοβόμαστε ότι τα προβλήματα που προκύπτουν από την κακή χρήση του θα προκαλέσουν τεράστιο κόστος, μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερο κόστος όταν θέλουμε να το αναλύσουμε.. Η ευρεία χρήση αυτού του υγρού στη χώρα μας, η οποία στοχεύει στην προστασία της ανθρώπινης υγείας ελαχιστοποιώντας τη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει στο περιβάλλον, μπορεί να είναι πολύ ευεργετική τόσο για το περιβάλλον όσο και για την ανθρώπινη υγεία.